16 juli 2009

Een bijzondere kast


Deze servieskast van Tine K Home is bijzonder mooi met twee grote glazen deuren. Hierdoor heb je altijd zicht op je mooiste spulletjes. Je bepaalt zelf op welke hoogte je de planken hangt voor een handig systeem. En voor mij zit de afwerking in de pootjes. Het vraagt wat avontuur om deze kast via internet ongezien te bestellen maar je zult niet teleurgesteld zijn!

This cupboard of Tine K Home is extremely beautiful with the two large glass doors. This allows you to always to a peek at your best things. You get to deside yourself at what height you wish to place the shelves. And for me the detail is in the feet of the cupboard. It requires a sence of adventure to order this online without having seen the cupboard but I'm sure you won't be disappointed!

4 opmerkingen:

  1. Olala, als die prachtkast nou niet zo duur was geweest, dan had ik hem allang gekocht!! :D
    Maar gewoon er naar kijken is ook al veel waard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Caroline!

    Leuk dat je reageert. Dit is mijn eerste blog ooit! Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe het werkt. Maar ik merk nu al dat het behoorlijk verslavend is. Bij opzetten van de blog was ik veel tijd kwijt met van allerlei dingetjes. Nachtwerk! Ik werd nl. erg enthousiast van jouw blogsite en shop. En ook ik blijf je volgen!

    Groeten,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met marjolijn eens, ik weet zelfs uit mijn hoofd hoeveel de kast kost haha maar heleaas kan ik mij deze oook niet veroorloven... net wat je zegt Caroline de afwerking zit in de pootjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet iemand wat de kast kost en waar ik hem zou kunnen bekijken en eventueel kopen?

    Groetjes en dank, Esther

    esla@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen