8 juli 2009

Nieuwe week, nieuwe kortingen


En het online feest gaat maar door en door.....

Deze week (8 t/m 14 juli) zetten we RICE in de spotlight. Het vrolijke en kleurrijke Deense merk. Denk hierbij aan opbergmanden, kandelaars en handige picknick spullen. We starten vanaf 12.00 uur!

And the online party goes on and on....

This week (8 t/m 14 juli) we have a special discount spotlight on RICE. The cheerful and colourful Danish brand. Think about storage baskets, candlestands and practical picnic products. We start at noon!

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline,
    Toen ik thuis kwam vanavond na een lange dag werken, was er een parketje voor mij van Lillelykke..... mijn 4 schalen :o)
    Erg leuk ingepakt met leuke kaarten van House Doctor.
    Bedankt ... ik zal altijd aan je denken als ik deze schalen gebruik.
    Groetjes,
    Charlotte Bolman

    BeantwoordenVerwijderen