15 september 2010

Herfst gevoel

Dit zijn vier prachtige foto's uit een nieuwe serie geplaatst op het blog van Ditte Isager. Met deze beelden is het moeilijk niet al helemaal in de herfst sfeer te komen. Ik bleef nog even wat hangen aan de zomer maar als ik dit zie verlang ik ook wel weer naar mijn fijne winterjas, de gure wind en de diepe smaken van herfst gerechten.

These four images are from a new series posted by Ditte Isager. Looking at this I start longing for autumn. I was still very much hoping for a few late summer days but with this my winter coat, cold winds and warm autumn dishes don't look so bad either.

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige foto's. Ga meteen even haar blog bekijken.
    Maar heel stiekem ben ik toch heel blij dat het hier lente is ipv herfst!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's. Ik ben dol op herfst!! Ben er helemaal klaar voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, deze fotografe maakt zeer inspirerend werk !

    BeantwoordenVerwijderen