16 september 2010

Hier krijg ik kippenvel van, zo mooi!

















Van een huis als deze word ik echt even stil. Wat een ruimte, wat een licht en wat een prachtige materialen. De mix van tegels, het stalen kozijn, de dikke wit geschilderde balken. Om nog maar niet te spreken van de wijnkelder! Ik vind echt alles mooi! Nu weet ik weer dat ik van ieder bezoekje aan de Skeppsholmen makelaarssite even moet bijkomen.


What a house. It gets me quit for a moment. What a space, light and great materials. I love the mix of floor tiles, the steel windowframes, the thick white painted beams. And than I haven't even mentioned the wine cellar yet! I love everything about this house. Now I remember that visiting the website of real estate agent Skeppsholmen has to go with a moment of adoration.

4 opmerkingen:

  1. ha ja erg de zweedse makelaar-websites..heb ik ook heel erg last van ;-)
    Dit huis is inderdaad prachtig..
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. t maakt de emigratie keus wel erg makkelijk zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die witte vloeren he!! Mooi hoor, mensen hebben ook geen rommelhoekjes ofzo, hoe doen ze dat????

    BeantwoordenVerwijderen