10 september 2010

Ik wil.....


...zo graag een half uurtje sneupen en shoppen bij Lagerhaus. Een low budget winkel in Zweden. Toen ik in Götenborg was heb ik daar niet zorgvuldig om me heen gekeken wat oh wat zie ik veel leuke grijp dingen op de site. Met name die uil klok, de leuke chocolade repen (zowel groot als klein verpakt) en de grappige vaatdoekjes. 


Don't you get that. That sometimes you would just want to have 30 minutes in a shop in a foreign city to just snoop around and shop little things. I get that when I look at the Lagerhaus website. When I visited Götenborg for the first time I wasn't aware of this shop, otherwise I would have gotten most of the things you see above. Specially the owl clock, the chocolate (large bar and small pieces) and the dish cloths.

4 opmerkingen:

  1. Hi, dank je voor de tipp!
    Ik vlieg aanstande vrijdag naar Stokholm..zul ik iets voor je meenemen? iets kleins past yeker nog bij mijn bagage ;-)
    Fijn weekend!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh, die klok is inderdaad ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Co daar komt dat cadeaulint en die kaarten vandaan die ik voor je heb meegenomen toen uit Stockholm!! Was inderdaad een super winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de zomer door Zweden gereden met de camper van m'n ouders. Ben in drie Lagerhaus winkels geweest en heeel veel gekocht. Echt een aanrader.Heb nu ook de leuke houten uilen klok! Dus ben je in Zweden ga dan vooral naar de Lagerhaus! Bjør

    BeantwoordenVerwijderen