7 september 2010

Modern landelijk in de keuken

Veel moderne meubels maar toch een warme landelijke sfeer in deze keuken. Door een aantal landelijke accessoires toe te voegen is zo'n resultaat al snel bereikt. Hier is gekozen voor draadmanden, schapenvellen en een oude landelijke tafel bij het aanrecht. Persoonlijk ben ik ook zeer gecharmeerd van de hoogglans witte vloer.

Modern furniture and kitchen in combination with country style accessories makes this beautiful kitchen. Items such as the wooden table, wired baskets and sheepskin are a good contrast with the industrial chairs, lamps and table. Personally I am in love with the shiny white floor.

images: Allt i Hemmet

4 opmerkingen:

  1. Prachtige lampen en stoelen!! Hoe gaat het met de summer-contest. Is de winnaar al bekend? 1 september is het al gewwest, maar ik zie nergens iets terug, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik hou wel van deze combinatie. Lekker stoer, licht en ruimtelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stoer, ik hou er wel van.
    Waar zou je zo'n metalen stellingkast kunnen kopen voor niet teveel?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou voor zo'n stelling eerst bij een bouwmarkt kijken. En soms hebben kantoorzaken als Office Centre ook dat soort stellingen.

    BeantwoordenVerwijderen