2 september 2010

Mooie illustraties

De laatste tijd ben ik steeds meer op zoek naar mooie illustraties die voor mij persoonlijk iets betekenen. Zo vond ik deze toen ik weer eens na een lange tijd in de etsy shop VOL25 ging kijken. Heel mooi en ook leuk dat ze zoveel geel gebruiken. Dat gaan we komende winter wel meer zien.

Lately I've been looking for nice illustrations that mean something to me personally. I came across these nice items when looking at the VOL25 etsy shop. I love them and it's nice they use soo much yellow. We'll be seeing more of that colour this autumn/winter.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog! Ik ben hier al een keertje geweest, maar eigenlijk had ik nog nooit een reactie geplaatst (bloos)... Er is hier inderdaad héél wat inspiratie te vinden en ook ik begin verslaafd te worden aan Pinterest... :-) Wat heb ik nog een lange weg te gaan met mijn kleine blog! In ieder geval, doe zo voort en ik kom zeker nog eens snuffelen hier, want je staat in mijn favoriete websites gemarkeerd! :-)
    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen