12 januari 2011

Servies sparen


Ik ben aan het sparen. Niet in klinkende euros zoals het eigenlijk zou moeten maar in dit prachtige Marimekko servies. Gisteren kwam een bestelling binnen uit Frankrijk. Waarom daar? Hun behang was een stuk goedkoper dan in Nederlandse online winkels. Zelfs met verzendkosten.
Nou hoop ik dat scherven geluk brengen want mijn mooie nieuwe schaal met zwarte stippen kwam in 6 stukken aan.
I'm saving. Not money as I probably should but this Marimekko kitschen collection. Yesterday an order I did arrived from France. Why buy Scandinavian tableware in France you wonder? Their wallpaper was much cheaper than in the Netherlands (20 euro difference). Even with shipment costs.
The thing is, my serving dish with black dots arrived broken in 6 pieces. So I hope it will bring me some luck.

5 opmerkingen:

  1. Super die Marimekko spullen. Het begnah ziet er erg geod uit. Welke franse site gebruik je, want ik ben nog op zoek naar Meubelstof...
    Alvast bedankt! Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig serviesgoed zeg. Wel jammer van je schaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei wat naar! marimekko is geweldig, heb er hele mooie stof van liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In stavanger (noorwegen) zit een hele zaak vol Marimekko-servies!!! Als ik weer ga geef je je bestelling maar door, past vast in mijn handbagage. Weet niet hoe de prijzen daar liggen...

    Gr. Kap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marimekko servies koop ik altijd bij emma b . Een winkel in Utrecht met Marimekko servies en stoffen. Ze hebben ook een webwinkel. Fijne service...

    BeantwoordenVerwijderen