17 januari 2011

Stoelen, zo moeilijk of zo prijzig

Zoals jullie wellicht weten ben ik bezig aan ons nieuwe onderkomen. Een heerlijk licht huis met fantastisch Ferm LIVING behang en een mix van meubels (oud, nieuw, industrieel en design). Nu moet ik op zoek naar stoelen voor bij onze stalen eettafel. De uitgelezen plek om dan voor inspiratie te kijken is designstolar. Een Zweedse site vol met de meest prachtige stoelen. In deze image staan mijn persoonlijke favorieten. De grand prix van Arne Jacobsen en dining chair metal van Charles & Ray Eames.
As most of you may know we're busy in our new home. A wonderful light house with Ferm LIVING wallpapers and a mix of furniture (old, new, industrial and design). Now I am searching for new chairs to go with our industrial steel dining table. A good place to go for inspiration is the Swedish site designstolar. This images contains some of my favourites as the Grand Prix chair by Arne Jacobsen and dining chair metal by Charles & Ray Eames.

4 opmerkingen:

  1. prachtige stoelen! bij ons zijn het de dsr stoelen van eames geworden in de eetkamer en 1 dar in de living, helaas zitten we maar in een huurhuis waardoor ik niet alles wat ik wil kan zetten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben dezelfde tafel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo,

      waar hebben jullie die tafel gekocht? Vind hem ook erg leuk :-)

      Verwijderen