24 januari 2011

Waar laat je toch al dat lego?


Spelen je kinderen ook zo graag met lego? Misschien wordt het opruimen ervan ook leuk met deze Mega lego blokken als opbergdoos. Ook die blokken onder het bed staan echt leuk! Gespot via het Zweedse blog Mamamekko. Een Nederlands verkooppunt heb ik nog niet gevonden maar je koopt ze o.a. hier of hier
Do your kids also love the play with lego. Maybe the cleaning up will be more fun also with these giant lego storage boxes. They also look very nice under your bed. Spotted on  the Mamamekko blog. I haven't found a Dutch selling point yet but you can buy them here or here

6 opmerkingen:

  1. Misschien dat je hier iets mee bent. In de reacties op mijn blogpost hierover zijn een paar plaatsen te vinden waar je ze ook in Nederland kan vinden.
    http://blog.vierenveertig.be/2010/08/29/hebbeding-giant-lego-brick-opbergdozen/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad via de Blokker, maar ook bij Keck en Lisa te koop. En ze zijn super! Vooral ook de voorraad potten (legohoofden).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, ik las ergens Blokker alexandrium in Rotterdam. Nou da's maar 10 minuutjes rijden. Ik ga op onderzoek uit. In de lego winkel in Keulen ben ik ze nl niet tegengekomen. Maar daar was het ook zo gillend druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn ook te koop bij vintage room in Den Bosch, die verkoopt de hele collectie. Ff google-en voor de webshop, want die hebben ze volgens mij ook. Leuk hè, die Lego-collectie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastische oplossing. Ik blijf struikelen over de kleine blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen