11 januari 2011

Weer een mooie vonst!


Wat een vonst! Deze posters zijn geweldig. Ik ga kijken of ik ze voor Lille Lykke kan inkopen. Dan smokkel ik wel een klein beetje want ze komen origineel niet uit Scandinavie. Maar het thema wel... Mocht dat niet lukken dan laat ik weten waar ze vandaag komen. Te mooi zijn ze.


What a find! These posters are amazing. I'm going to find out if I can purchase them for Lille Lykke. It will be cheating a bit as they are not originally Scandinavian. But as the theme is I feel it's more or less allowed.... If I don't succeed I'll let you know where you can buy them.

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad een geweldige vondst! Zou niet kunnen kiezen uit deze 2...
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, prachtig ja! Hoop dat je ze kan inkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé, die ken ik! Alles gaat nog goed, heb blog inmiddels bijgewerkt, check maar.

    Maar bedankt nog voor je opbeurende mailtje.
    x Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi, vooral de onderste!! Houdt ons op de hoogte...

    Gr. Kap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk! Heb je enig idee waar deze te koop zijn?

    BeantwoordenVerwijderen